Saturday 11 March 2017

Motivasi

Hai Assalamualaikum... Terima kasih lah Sebab Sudi Baca blog saya.. Actually saya Memang Suka warna pink.. So
k hairanla saya punya blog warna pink...kan.. Hahaha...
    Okay..boleh panggil saya cik nad bukan nut (kacang) ..heee.. Nadia pun Boleh..
    Saya nak cakap pasal Kehidupan Kita especially student Memang banyak benda kena fikir itu ini.. So saya pun masih student.. Satu je Kita kena ingat setiap ujian Yg Allah berikan tandanya Allah Sangat sayang Akan diri Kita..so Kita kena sentiasa positive..but sometime Kita Tewas Dengan nafsu Kita.. So Kita kena Banyakkan mengingati Allah.. Peringatan ini juga untuk diri saya juga.  So saya harap Apa Yg saya tulis Ni Boleh memberikan manfaat Kepada sesiapa Yg membacanya.. Okay..bubyee.. 😊Assalamualaikum.. And Salam kasih sayang Dari Nad 😃😃

2 comments: